.....

........

.....

........

بســـاز با دل آنــکــه فــقــط تــو را دارد...

من که طراح و گرافیست نیستم ولی یه طرحی زدیم..میدونم کلی ایراد داره....ولی امیدوارم خود آقا بپسنده...

تصویر در اندازه اصلی(هرچند با اندازه ای که دارید میبینید زیاد فرقی نداره)

نظرات 5 + ارسال نظر
ناهید 1391/04/19 ساعت 10:14 ب.ظ

من مطمئنم که آقا پسندیده...
کاش بخاطر دل های پاکی مثل شماهم که شده زودتر بیان....
خیلی زیبا شده

بی پلاک 1391/05/09 ساعت 03:41 ب.ظ http://rasadedeltangiha.com

سلم وبلاگ زیبایی دارید
به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم
اگه مایل به تبادل لینک بودی بگید تا همو ینک کنیم
یا حسین

سلام سجاد جان انجام شد
التماس دعا

کربلایی مرتضی..محتاجیم به دعا

حامد 1391/06/04 ساعت 08:43 ب.ظ http://hektor2387.blogfa.com

سلام آقا سجاد خوبی
اگه افتخار میدی برای ارتباط بیشتر لینک کنیم.
منتظرم...

asra 1391/06/14 ساعت 05:03 ب.ظ http://small.loxblog.ir

هر وقت تو زندگی به یه در بزرگ که یه قفل بزرگ داشت رسیدی
نترس و ناامید نشو
چون اگه قرار بود باز نشه جاش دیوار می ذاشتن…
وای وای
باران باران
شیشه
پنجره
را باران شست
از دل من
اما چه کسی
نقش تو
را خواهد شست
اسمان
سربی رنگ
من درون
قفس
سرد اتاقم دلتنگ.
می پرد ،نگاهم تا دور
وای
باران باران
پر مرغان
نگاهم
را شست
خواب
رویای فراموشی هاست
خواب را دریابم
که در ان
دولت
خاموشی هاست
من شکوفایی
گلهای امیدم را
در
رویاهایم
می بینم
و
ندایی
که به من می گوید
گرچه شب تاریک است،
می قوی دار ،
سحر نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج
خوشحال میشم به وبم یه سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد